Monta kertaa olen aikonut, mutta jotain muuta tekemistä on aina ilmestynyt ja sitten se on vaan unohtunut. Päivittäminen, korttien päivittäminen. Niin kuin olisin mukamas muutenkin kesän aikana ollut kovin ahkera kirjoittaja ja siittäkös jaksaa systeri Ruotsin puolelta aina muistutella. Mutta tässä ne nyt tulevat, viimeiset ryhmäswapit keväänkorvelta, joihin olen osallistunut. Kiitos järjestäjille ja kaikille joiden hienoja kortteja olen saanut kokoelmaani.

Ensimmäisenä on Niiskuneidin järjestämän Vaate-swapin kortit, yllä toisten tekemät hienot kortit ja alla minun Paperdoll-korttini. Kun mietin aihetta kortille tähän ryhmäswappiin, niin mieleeni juolahti paperinuket joilla itsekin pikkutyttönä leikin. Niillehän vaihdeltiin aina vaatteita, joko lehdistä leikattuja tai itse tehtyjä. Siitä se ajatus sitten lähti... niin kuin mainoksessakin sanotaan.

732302.jpg

732304.jpg
"Paperdoll"

Seuraavana onkin kuva Paperi 40:n järjestämästä Nalle-swapista, johon löytyi ihan sattumalta kaupassa servettipakka nallekuvineen. Servettejä olen käyttänyt ennenkin ja tuo nalle oli ihastuttava, joten ei muuta kuin kortteja tekemään. Harmikseen juuri nyt en omasta kortista voi kuvaa laittaa esille, koska se on cd-levyllä, mutta pengon sen myöhemmin esiin. Tässä kuitenkin toisten ryhmässwappiin osallistuneiden nallukkakortit.

732301.jpg

Kesän aikana olen lomaillut korttiaskartelusta, mutta hengessä ollaan kuitenkin mukana oltu. Ostoksia ja hankintoja olen tehnyt, viimeisimpänä paperileikkuri. Ida ja Noora ovat innostuneet atc-korttien tekemisestä ja ovat täyttäneet kansiotani omilla korteillaan ihan ruhtinaallisesti. Mutta eiköhän tuo atc-kärpänen taas iski pienen tauon jälkeen, ainakin siltä tuntuu.