Olen valittu, yksi miljoonasta .
Tässä tietoa työstäni, mielihaluistani ja haaveistani.


Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

Elämäni ensimmäistä palkallista työtä olen tehnyt yläasteikäisenä siskoni työpaikalla, Kalotti Ykkönen -nimisessä kaupassa. Muutamana päivänä käytiin inventaariossa laskemassa jauhopusseja, karkkipatukoita ym. tavaroita ja leikittiin kassaneitiä.

Yläasteikäisenä olin myös kunnan kesätyöläisenä kotipalvelussa, jolloin fillaroin ristiinrastiin kotikylälläni vanhuksien luona keittelemässä puuroa ja siivoilemassa. Muutaman vanhuksen luona kävin vierailemassa vielä työsuhteen päätyttyäkin :)

Yhden talvikauden olen toiminut kahvilatyöntekijänä Kallin laskettelukeskuksessa, työtehtävään kuului myös rinteen lumetus kuin suksivuokraamossa palveleminen.

Nykyinen työni on ihan ammattiani vastaava, eli toimin lastenohjaajana Keminmaan seurakunnassa (tällä hetkellä tosin äitiyslomalla marraskuuhun saakka). Pidän päiväkerhoja alle kouluikäisille, perhekerhoja ja vierailen päiväkodeissa ja esikouluissa. Seurakunnalla työskennellessä olen ollut myös nuoriso-ohjaajanakin.

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

Tällä hetkellä... Tie Avonleaan, Teho-osasto (joka harmikseni päättyy tällä viikolla), Tartu mikkiin (perheen kanssa laulamme ja jammailemme mukana) ja iltamyöhäällä CSI, kun sattuu osumaan kohdalle kanavaa vaihtaessa.

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

Ehoton ykkönen on.... MÖKKI (huomennakin suuntaamme sinne puusavottaan). Lapsena se oli mummola, missä vietin melkein kaikki lomat mitä koulusta sai. Vuonna -97 käytiin tyttöporukalla Turkissa kahden viikon lomalla ja meikäläinen odotteli silloin esikoista, mutta ei se menoa haitannut :) Lisäksi perheen kanssa ollaan käyty niin autolla rannikkoa ajellen kuin laivallakin seilaten Etelä-Ruotsissa sukuloimassa, siellä kun asustaa sekä omia sukulaisia että miehen sukulaisia.

Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:

Nykyään olen ollut laiska, mutta tietty omassa blogissani tulee vierailtua, sattuu olemaan kotisivuna kun netin aukaisee, sähköposti, jos vaikka sinne olisi tullut iloista postia kun postilaatikkoon tippuu vain laskuja tai mainoksia, facebookissa vierailen myös ja muutamia muita blogeja käyn vilaisemassa ;)

Neljä lemppariruokaani ovat:

Melkein kaikkiruokaisena voisin kääntää kysymyksen toisin päin... neljä EI-lemppariruokaa.... kasvislasange, kaaliruuat, kieli: ihan sama miten laitettu (kerran elämäni aikana maistanut talouskoulussa ja se riitti), savolainen mykyrokka.

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisin juuri nyt:

No, kelloa katsoessani (0.14) olisin mielummin nukkumassa, mutta kun tämä on saatava valmiiksi :) tai sitten... mökillä. Muuta en täällä hetkellä keksi

Heitän tämän haasteen juuri sinulle, siis sinulle joka tätä juuri luet.
Toivottavasti otat kopin : )
Tee siis näin. Kopioi edellinen. Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi. Haasta neljä ystävääsi mukaan kertoilemaan itsestään.