Aluksi menin paikalle yksin, mutta kun kaikki halusivat nähdä myös Veetin, niin soitin Mikalle. Ja kuuluisan kymmenen minuutin päästä saapui Mika, Noora ja Veetikin paikalle. Ja voi sitä ihastelua kun joukkoon liittyi pieni pentu, muiden isojen täyskasvuisten kaveriksi. Ensin haisteltiin ja nuuhkittiin, mutta kohta oltiin jo rinnatusten, varsinkin Edin kanssa joka on tuttu entuudestaan.
Opastajamme kävi myös katsomassa meidän poikaa, ja samalla opasti mistä pennulta voi jo trimmatta turkkia. Kaulaan Veetillä oli jo kasvanut karvoitusta niin että leikkasimme hieman, sekä korvien alta että päältä sekä hännän päästäkin napsastiin pikkaisen. Hienosti poika antoi leikata, kunhan ensin pääsi hieman tutuksi.

Veeti trimmauksen jäljiltä.
Oli ihan mukava kuulla myös kehuja, kuinka nuorella iällä Veeti on käynyt jo koulutuksessa ja kuulema oppinutkin jotain. Tosin tuumasin itse perään että vieraskoreutta se vain on, sillä kotona totteleminen on aivan jotain muuta. Mutta kyllä me tästä pikku hiljaa edistymme.
Koulutukseen emme illasta enää lähteneet sillä kaveri väsähti kun saavuimme kotia parturista. väsy iski kun oli leikkinyt isojen poikien kanssa partiomajan pihalla. Eipä se sinänsä haitannut, koska meillä olikin touhua kotosalla. Tavaroiden pakkausta valmiiksi huomista reissua varten. Kaikki pitää olla valmiina, että pääsemme lähtemään nopeasti kohti Lapinlahtea töistä tultua. Matkalla olisi tarkoitus vielä pysähtyä moikkaamaan Veetin kasvattajaa sekä äiskää ja pikkusiskoa. Saa nähdä kuinka haistelevat ja tutustelevat kun näkevät toisensa.
Tytöt innostuivat illasta muovailemaan uudella muovailuvahalla, joten pistimpä kuvan tyttöjen kädentöistä. Noora on tehnyt madon ja Ida muut öttiäiset.


Kommentit